Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem.

Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem.

Mitsubishi Electric. Jsme Váš: Global Partner. Local Friend.

S tímto sloganem spouštíme také registraci na prémiový webinář na téma

Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem!

Jakým výzvám čelí inženýři v době bezprecedentních ekonomických, geopolitických, technologických a klimatických změn?

Jak skloubit znalosti lidí a nové technologické výdobytky?

Lidé odpovědní za výrobní procesy potřebují snadno použitelná a osvědčená řešení, která lze rychle implementovat. Člověk by se měl zaměřit na plnění vysoce specializovaných úkolů – základní úkoly by měly být řešeny automatizací a digitalizací. Realizace této myšlenky vyžaduje vytvoření vhodného ekosystému, který zohlední digitalizaci, automatizaci, robotizaci a integraci oborových znalostí založených na lidech.

Průmyslový ekosystém budoucnosti je kombinací komplementarity technologií a lidských zdrojů.


Registrujte se na webinář a sledujte jej živě 21. června,

nebo později ze záznamu                    REGISTRACE ZDE

Zveřejněno: 06.06.2022

Další aktuality

Bakalářské a magisterské studium v údržbě
Bakalářské a magisterské studium v údržbě

LETOS BEZ PŘIJÍMACÍCH ZKOUŠEK.

Do 15. července 2022 je možné podávat přihlášky ke studiu v bakalářských a magisterských studijních programech Technické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze.

Technická fakulta ČZU v Praze je jedinou univerzitou, která nabízí studijní program speciálně…

Seminář v TOYOTĚ se vydařil.
Seminář v TOYOTĚ se vydařil.

Poděkování za skvělou organizaci.

Dne 22. 6. 2022 proběhl ve firmě Toyota Motor Manufacturing Czech (TMMCZ) seminář s podtextem „Digitalizace v údržbě - očekávání a praktické využití“.

Na semináři byly prezentovány příspěvky zástupců pořadatelů z firmy Toyota, Sdružení automobilového průmyslu a…

Spolehlivě a bezpečně s SKF
Spolehlivě a bezpečně s SKF

Diagnostická řešení připravujeme každému zákazníkovi na míru.

„U některých produktů vidíme snahu odklonit se od transakčního obchodního styku a vyvinout progresivní obchodní modely, založené nikoliv na prodeji produktu, ale na dodávce řešení jako komplexního celku či produktových vlastností,“ říká…