Podcast#11-doc.Martin Pexa-Údržba už není jen o špinavé práci

Podcast#11-doc.Martin Pexa-Údržba už není jen o špinavé práci

Podcast plný života - "Údržba už není jen o špinavé práci"

 

V dnešní epizodě podcastu je hostem doc. Ing. Martin Pexa, Ph.D., předseda České společnosti pro údržbu a vedoucí Katedry jakosti a spolehlivosti strojů, Technické fakulty ČZU v Praze.


  • Co vše spadá do oblasti údržby?
  • Je to pouze "špinavá" práce?
  • Jaké jsou současné trendy v údržbě a jaká je její budoucnost?
  • Co znamená údržba 4.0?
  • Nahradí roboti údržbáře?
  • A jak je to s tzv. "kazítky" uvnitř stroje?

To vše  a mnohem více se dozvíte v podcastu.

Poslech a možnost odběru všech epizod v aplikacích:

Apple Podcast:                      Poslouchat v Apple Podcastech

Spotify:                                    Poslouchat ve Spotify  

Zveřejněno: 06.12.2021

Další aktuality

Bakalářské a magisterské studium v údržbě
Bakalářské a magisterské studium v údržbě

LETOS BEZ PŘIJÍMACÍCH ZKOUŠEK.

Do 15. července 2022 je možné podávat přihlášky ke studiu v bakalářských a magisterských studijních programech Technické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze.

Technická fakulta ČZU v Praze je jedinou univerzitou, která nabízí studijní program speciálně…

Seminář v TOYOTĚ se vydařil.
Seminář v TOYOTĚ se vydařil.

Poděkování za skvělou organizaci.

Dne 22. 6. 2022 proběhl ve firmě Toyota Motor Manufacturing Czech (TMMCZ) seminář s podtextem „Digitalizace v údržbě - očekávání a praktické využití“.

Na semináři byly prezentovány příspěvky zástupců pořadatelů z firmy Toyota, Sdružení automobilového průmyslu a…

Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem.
Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem.

Mitsubishi Electric. Jsme Váš: Global Partner. Local Friend.

S tímto sloganem spouštíme také registraci na prémiový webinář na téma

Komplexní přístup k výrobě: digitalizaci, automatizaci a lidem!

Jakým výzvám čelí inženýři v době bezprecedentních ekonomických, geopolitických, technologických a…